Rezultatų: 17

PURO kava – prekės ženklo istorija

Puro kavos prekės ženklas gimė kartu su pasiryžimu sustabdyti trečiojo pasaulio išnaudojimą, užtikrinant teisingas kainas kavos augintojams ir išsaugant atogrąžų miškus. PURO kavą augina 8 Fairtrade (sąžiningos prekybos) bei Organic (ekologiško ūkininkavimo) sertifikuoti kooperatyvai. Šie smulkūs ūkininkai labai rūpestingai augina savo derlių, o žinios apie kavos auginimą yra perduodamos iš kartos į kartą. Jų meilė kavai ir rūpestis atsispindi kiekviename „Puro“ puodelyje. Esame įsitikinę, kad šiandieniniams vartotojams labiau rūpi tai, ką jie geria, o išgirdę ūkininkų istorijas, jie pasirinks Puro ne tik dėl neprilygstamo skonio, bet ir norėdami įsitikinti, kad šios istorijos turės pratęsimą.

PURO – ypatingo skonio kava

PURO kava yra “pavėsyje užauginta kava”, kai kava tiesiog auga nepaliestoje ekosistemoje, o ūkininkas vaikšto ir skina uogas. Pavėsyje užauginta kava duoda mažiau vaisių, tačiau pačios uogos yra didesnės, turi daugiau cukraus bei lipidų, noksta tolygiai. Prarastų rūšių atkūrimas ir krašto, kuriame auginama kava, išsaugojimas, tapo Puro aistra. Šią aistrą PURO lengvai suderino su savo aistra kavai. Bendradarbiaujant su „World Land Trust“, pelnas, gautas iš kiekvieno kavos maišo pardavimo, naudojamas miškų plotų Pietų Amerikoje pirkimui ir saugojimui. PURO finansavo žemės pirkimą ir apsaugą Ekvadore, Borneo, Kolumbijoje ir Brazilijoje, rėmė pirmosios „World Land Trust“ internetinės internetinės kameros, skirtos laukinių gyvūnų gyvenimo stebėjimui, paleidimą.